Kurtlar Vadisi 62. Bölüm
1:11:07
10,336,828
Reddit
Kurtlar Vadisi Pusu tüm bölümleriyle ALgone'da! Hemen abone ol: goo.gl/gFNj4t
Türkiye'nin fenomen dizisi Kurtlar Vadisi Pusu Eylül ayından itibaren yeni bölümleriyle Kanal D ekranlarında olacak.
Kurtlar Vadisi Pusu Facebook sayfası: facebook.com/officialkurtlarvadisi
Kurtlar Vadisi Pusu Twitter sayfası: twitter.com/kurtlarvadisi_

Komente
  • Ramazan Mar
    Ramazan Mar

    Elif ne zaman ölüyordu. Sıktı artık bu Aliyi arama muhabbeti

  • Ramazan Mar
    Ramazan Mar

    Ah be Kılıç sen bu diziye girerken ben para değil Viski ve Puro verin başka birşey istemem demiştin. Sana Çay içiren hayat bize neler yapmaz be

  • Ersin Dgngn
    Ersin Dgngn

    Koskoca KGT şebeke oldu bu kadarda bencil olunmaz.

  • Süleyman Çakır
    Süleyman Çakır

    ulan pala dalaksız ciğersiz onun ki bunun ki

  • Süleyman Çakır
    Süleyman Çakır

    bu eren neden düğünden çıkmış gibi

  • Mustafa ali kilic
    Mustafa ali kilic

    Bu Polat dayıya bağırınca çok üzülüyorum ya

  • Oğuz Aydogan
    Oğuz Aydogan

    30 dk full aksiyon hiç bi dizide yok herhalde

  • Bakhtiyar Garayev
    Bakhtiyar Garayev

    Her kes hala bu kaçışı konuşuyor.

  • Ertuğrul Ata
    Ertuğrul Ata

    Hiç kimse : Mito : Konunun bizimle alakası yok.

  • Alihan Çelik
    Alihan Çelik

    Allah Elif gibi kadını düşmanımın başına vermesin okadar iticisinki

  • H!DRA
    H!DRA

    1:00:48 burda ki fon müziğin adını bilen var mı

  • Jamshid Qodirov
    Jamshid Qodirov

    Манашу сериял хакикий хаетдан олинган рахмат сизга полат мемати абдулее

  • Muhammed Karakuş
    Muhammed Karakuş

    Polat: herkes bu soygunu konuşacak Derya:ukalaaa

  • MeftunMotovlog
    MeftunMotovlog

    14:21 sol köşede camera ayrıntısı 😌

  • MeftunMotovlog
    MeftunMotovlog

    Bir motorcu olarak 09:00 dan sonrasını çok hoşuma gitti 😍🏍️❤️

  • Ridvan Cifci
    Ridvan Cifci

    Ve diziye yeni türkü eklenir -uslan be Halil İbrahim

  • varol sirin
    varol sirin

    Ezel iyi bir karakterdi Adabı giyinmesini iyi bilirdi Ama bir kusuru vardı Dayıya Ramiz diye hitap ediyordu İşte bu yüzden CanPolat’tan saygıyı öğrenmeliydi

  • Sinan Can
    Sinan Can

    Kılıç viskiden çaya geçmesi sigaraların elden düşmesi

  • Yalçın Karasu
    Yalçın Karasu

    Kan emicilerin dişlerini fukaranın boynundan kesince kimse kimseye muhtaç olmaz

  • Kaan Simsek
    Kaan Simsek

    14:21 kameraman kadrajda :D

  • Futbol HD Fenerbahçe
    Futbol HD Fenerbahçe

    Halo Escobar

  • Erdem Paket
    Erdem Paket

    Elif sıkmaya başlamadın mı artık 🙄

  • eda karakisla
    eda karakisla

    halo çıkınca gelen müzik...bir muzik anca bir adamla bu kadar iyi giderdi

  • Akşin Bağışlı
    Akşin Bağışlı

    Polar əsl bir lider kimi davranır, Seyfo dayı əladır da ama Polat qədər ola bilməzdi deyə o başçı lider oldu, nəticədə Polat Alemdar dövlət görevlisi, Seyfo dayıgil nə qədər bilsələr də, Polat daha 1 addım öndə

  • 10 10
    10 10

    Ekranın sol üstündeki Pa yazısı sadece Polat Alemdarı temsil etmez P yazısı bayrağı a yazısı öldürdüğü 6 babayı da temsil eder.

    • Polat Alemdar
      Polat Alemdar

      O pa yazıdı Pana Film in logosu ama Polat Alemdar a yakışıyor

    • Ruslan hadjyev
      Ruslan hadjyev

      Yohh amina

  • Hakan Yılmaz
    Hakan Yılmaz

    Bu filmde çay daha bu bölümde bulundu

  • Akşin Bağışlı
    Akşin Bağışlı

    Türkiyənin daha bu mövzuda heç bir serialına baxmıram, həsədlə də gözləyirik görək çəkəcək Necati Şaşmaz serialı yeniden Kurtlar vadisi kaosu, bu serilına 4 defedir artıq yeniden baxıram 1den 300 qədər

  • Akşin Bağışlı
    Akşin Bağışlı

    Türkiyənin daha bu mövzuda heç bir serialına baxmıram, həsədlə də gözləyirik görək çəkəcək Necati Şaşmaz serialı yeniden Kurtlar vadisi kaosu, bu serilına 4 defedir artıq yeniden baxıram 1den 300 qədər

  • Akşin Bağışlı
    Akşin Bağışlı

    Osman Sınav, Bahadır Özdener, Raci Şaşmaz çox böyük başarıya imza atdılar 18 ildir ağıllardan silinmir, guya Alpaslan Polat Alemdar kimi olacaq da, Türkiyənin tek fenomen serial qəhrəmanı varsa o da Polat Alemdar, dövlət-mafiya mövzunda üstünə çekilmədi daha birdə belə serial, yox belə çekiliş ağa, Polat çooox ağıllı, zəkalı, Edhonu da yazmışsın Raci ama o Kurtlar vadisi kimi heç vaxt ola bilməz. Bəli Polat o kaçış ağıllarda qaldı

  • Muhammet Talha Ergan
    Muhammet Talha Ergan

    Halo dayı kaçış sahnesi>>>> TÜM netflıx dizileri

  • Halil Mert
    Halil Mert

    Prison Break misin mübarek

  • Selam yavuz
    Selam yavuz

    Senden bir tane daha yoksa estağfurullah demiceksin eyvallah diceksin halo dayı Türkiye tarihinin en büyük dizidir kurtlar vadisi.

  • yusuf Korkmaz
    yusuf Korkmaz

    Aslan amca öldü sigara içen kalmadı aq

    • Polat Alemdar
      Polat Alemdar

      Harbi

  • Ali Durman
    Ali Durman

    Ananı avradını GTA’mısın be Polat Alemdar

  • Ferhat Soyvural
    Ferhat Soyvural

    Elife artık uyuz olanlar begensin sayımızı bilelim

  • Aslan Akbey
    Aslan Akbey

    Şu kaçıs sahnesi bile türk dizi tarihine bedel

  • Memati BAŞ
    Memati BAŞ

    Polatin hatirladigi sey kacirilma ani kilicin yuzu kesiliyor falan yani polat zaten efe aslan akbey efe gibi ol demesinde ki sebep ne acaba cunku zaten efe polat

  • Abdül Cabbar
    Abdül Cabbar

    Benim ağzım gevşektir! Vecihi sonkuş

  • Muzaffer Meşe
    Muzaffer Meşe

    Seyfo Dayı: _Yeğenim, Aslan aslana bu kadar kükremez, anladık!.. Polat, Seyfo Dayı’ya sesini yükselttikçe zoruma gidiyor:((

  • Emre
    Emre

    Oha lan kılıç çay içiyo inş başına bişey gelmez

  • STR Kaos
    STR Kaos

    Elif demiyor ki; ben sürekli eski sevgilimden bahsediyorum, bu adam da artık kendisini yara bandı olarak kullanacağımı anlamıştır fakat neden hala benimle ilişkisi devam ediyor ki aceba?

  • can szr
    can szr

    Kılıç çay içiyor. Garip olan bu bölümde

  • Merve Kilavuz
    Merve Kilavuz

    resmen duran eminin öldürüldügü evde o simdikde yetimhaneden cocuk almalarina yardim eden kadin var.. ev kac bölümdür kalmis daha..

  • Pıxel Tv1
    Pıxel Tv1

    Aha şimdide bi fırfır

  • Muhammed Aslan
    Muhammed Aslan

    53:00 dizinin en efsane raconlarından. Üstüne bi de dayı racon kesiyor Allah'ımmm efsane

  • Muhammed Aslan
    Muhammed Aslan

    Harbiden bundan sonra hep o kaçış konuşuldu be Polat'ım

  • Muhammed Aslan
    Muhammed Aslan

    La casa de papel profesör halt yemiş lan polat tek atar hepsine

  • DENİZ KAHRAMAN
    DENİZ KAHRAMAN

    yaaa aynı bölüme 4 sezon boyunca tekrar tekrar izlemeye ne demeli.

  • obyit
    obyit

    53:12

  • Muhammet Tanrıverdi
    Muhammet Tanrıverdi

    Prison Break !! Bak İşine Koçum

  • Kameraya Racon Kesen Laz Ziya
    Kameraya Racon Kesen Laz Ziya

    Şu Halo Dayı'yı kaçırma sahneleri 20 tane Ezel'e eşdeğer.

  • Kameraya Racon Kesen Laz Ziya
    Kameraya Racon Kesen Laz Ziya

    16:29 Bu ne lan?😂

  • Ömer Ulu
    Ömer Ulu

    Elif: hocam ben ne yapayım Yönetmen:herşeyin içine sıç

  • Muhammet Öz
    Muhammet Öz

    21:55 her izlediğimde aklıma gelir o motoru nasıl dönderdi orda🤔🤔

    • yusuf Korkmaz
      yusuf Korkmaz

      Arkasını kaldırmıştır kral

  • Uygar Uyguraslan
    Uygar Uyguraslan

    Buraya in LAN

  • tan a
    tan a

    700 milyon dolarla memlekette fakir fukara kalmıyorsa 139 milyar dolarla memlekette herkes zengin olur

  • uforay
    uforay

    -Kardeşini niye sattı +Patates sevmediği için $$$$

  • Alperen BULUT
    Alperen BULUT

    Hızlı ve Öfkeli 5 , senaryosunu buradan çalmış.

  • Vatansever Milliyetci
    Vatansever Milliyetci

    Pandemiden dolayi yeniden baslayanlar?! Racon nasil kesilir her bölümüyle efsane bi karakter Polat Alemdar cCc

  • egenme bajs
    egenme bajs

    14:21 set ekibi 😂

  • Alelade bir adam
    Alelade bir adam

    Ayda çekilen ilk dizi

  • ilkay Inci
    ilkay Inci

    14.20 ! ofsayt :)

  • Yahya Melih Ayaksız
    Yahya Melih Ayaksız

    Çok kaliteli dayıydı rahmetli

  • M Y
    M Y

    Çakır öldü Laz ziyanın servet Polata kaldı

  • yunus pehlivan
    yunus pehlivan

    ülkeye bak be, bizim dışımızda tüm ülkeler, ülkemizde güç savaşı veriyor..

  • gökhan öztürk
    gökhan öztürk

    Kılıç ilk kez çay içerken görüldü...

  • MenkoZ TV
    MenkoZ TV

    İsmail ölünce diziyi bıraktım

  • MenkoZ TV
    MenkoZ TV

    33:40 kılıç ilk defa viski içmiyor @mk

  • MenkoZ TV
    MenkoZ TV

    “Senden bir tane daha yoksa estağfirullah demeyeceksin eyvallah diyeceksin CanPolat”

  • MenkoZ TV
    MenkoZ TV

    Halo dayıyı kaçırma sahnesi > tüm diziler

  • ABDULKADİR PEÇENEK
    ABDULKADİR PEÇENEK

    "Karahanlı adına sana teşekkür ederim Polat" adamdaki büyüklüğe gelip kendi bile teşekkür etmiyor, vekili var. Aynı durum Seyfo Dayı'nın cenazesindede olmuştu. "Sayın Karahanlı taziyelerini iletmemi istedi."

  • Free Brain
    Free Brain

    Ağaaa haloyu motora mı bindirecekler Ona şimdi nereye bin desen biner

  • Mevlüt Akif Şimşek
    Mevlüt Akif Şimşek

    Kılıç ilk defa viski yerine çay içiyor

  • Mevlüt Akif Şimşek
    Mevlüt Akif Şimşek

    Dizinin masrafları %60 helikoptet %10 kilica viski %30 laz ziyanin tassaklarinin serinletmek icin edilen masraf

  • Sedat Duray
    Sedat Duray

    İstatistiklere göre Halo Dayı Aşireti > Hüsrev Ağa Aşireti Hüsrev Ağanın öldüğü 59. Bölüm 8,7 milyon izlenme Halo Dayının kaçırıldığı 62. Bölüm 10,2 Milyon izlenme Tarih 07 Mayıs 2021 😊🤗

  • Hayat Verenin Kulu
    Hayat Verenin Kulu

    Memati: ustaa uyuşturucu işine girdik, devlet işine girdik nereye gidiyoruz. Ulan sanki Çakır'la birlikteyken zabıt katipligi yapıyordun. Konsey size tetikçilik yaptırıyordu. Tuncay'a bile abi çekip, Laz ziyanın yanına el etek öperek giriyordunuz. Polat gelince yapılan işler XXL geldi size

  • Ertu xd
    Ertu xd

    GTA görevi sanki heyecana bak

  • ahmet kalkan
    ahmet kalkan

    14:20 olmamış

  • Mustafa Candan
    Mustafa Candan

    Ilk defa kılıcın viskiden başka bir şey içtiğini gördüm o da çay

  • Barış Kuşku
    Barış Kuşku

    Rtük sen koca kılıç 'a viski yerine çay içer ne güzel istanbul be

  • Ümit Keleş
    Ümit Keleş

    Helikopter pilotuna yazık oldu

  • Mehmet Çakır
    Mehmet Çakır

    60 bölüm sonra kılıça çay içeren koca yürekli polat alemdar

  • mesut ayan
    mesut ayan

    Dayının her derin nefes alışında mutlu oluyorum

  • OSMAN ÇAKIR
    OSMAN ÇAKIR

    53:00 ufff Polat reis nabiyon be yaw

  • bilgi hazinesi
    bilgi hazinesi

    Erdalım abuzerim nerdesiniz be nerde

  • Hasan Dağ Sancak sürücü kursu.
    Hasan Dağ Sancak sürücü kursu.

    G ünu

  • Yusuf Polat
    Yusuf Polat

    Kılıcın ilk defa açık seçik çay içişine şahit oldum

  • İsmail Hakkı Koca
    İsmail Hakkı Koca

    Adamlar 1 bölümde Heptathlon yaptılar maaşallah

  • İsmail Hakkı Koca
    İsmail Hakkı Koca

    16:41 Pala Reis gerçek adını söylüyor :)

  • Erdem K.
    Erdem K.

    34:37 Kılıç'ın çay içmesi garip geldi.

  • Happy dogs
    Happy dogs

    Hüsrev ağa öldükten aşireti izlmeyi bıraktı da Halo gelince aşiretiyle mi geldi nasıl izlenme yükseldi bi anda

  • imorr ama imana gelen
    imorr ama imana gelen

    Oldumu şimdi ama bu ya 61. Bölümün ortasındaydım yorumlara bakayım derken bölümün kapağından tüm spoilerı yedim

  • Mehmet
    Mehmet

    Ulan o kadar uğraşcanıza takın çakır gibi gardiyan üniforması kaçırın adamı ne gerek var bunca uğraşa ne güzel istanbul beee

    • Kadir Kor
      Kadir Kor

      Sen ne kadar da zekisin ASLAN

  • selçuk yıldırım
    selçuk yıldırım

    Bu bölüm çok masraf yaptıkları için kılıca viski içirememişler çay la geçiştirmişler

  • Zahit
    Zahit

    Bu bölüm de sanırım Ramazan bayramında yayınlalmıştı, Halo'ya iki bayram birden oldu.

  • Zahit
    Zahit

    9:43 babayiğit demek bulaşıcıdır

  • Burak Akın
    Burak Akın

    Aslında aç gözlülüğün özeti... - Kardeşi neden sattı? + Patatesi sevmediği için...

  • Hasancan Ersarı
    Hasancan Ersarı

    Elif ali kadar allah belani versin kusucam artık

Faqja Tjeter