GOOGLING MYSELF (W2S Net Worth Reveal)
14:34
1,639,382
Reddit
W2S GOOGLES HIMSELF
MY TWITCH: www.twitch.tv/w2s
My Instagram: instagram.com/wroetoshaw
My Twitter: twitter.com/wroetoshaw
SONGS USED:
Tobu - Cloud 9 (feat. Itro)
Glixden - Ronin
BTCH LASAGNA
Clozee - Koto
Joe Slay - Attention (Instrumental)
Loop Genius - Do it again
PG - Im A Playa
How I record my gameplays: e.lga.to/wroe

Komente
  • 8D AUDIO PROVIDER
    8D AUDIO PROVIDER

    Yes, there is a God. Infact there is only one, and true God, and he is Allah.

  • Eglah
    Eglah

    Harry is literally like a young Boris Johnson, the way he speaks and acts 😂😭

  • GalacticNinja
    GalacticNinja

    8:30 ... What?

  • Connell Koba
    Connell Koba

    I love how bitch lasagna is playing in the background

  • Master mind A A B O
    Master mind A A B O

    i am from bangladesh but you have fun with bangladesh i am not still your subsriber😡😡😡

  • kVa5ir
    kVa5ir

    My man pulled out an onion and called them Yeezys

  • Fash
    Fash

    Can someone please tell me what kind of accent Harry has ?

  • Dev Beniwal
    Dev Beniwal

    Gimme the fukin money

  • AMV DENKIツ
    AMV DENKIツ

    sidemenshort is says u getting kicked from sidemen :(

  • JMC Swift
    JMC Swift

    I literally woke up my next door siblings after Leah gong so hard from “gimme your fucking money”

  • Majestic
    Majestic

    4:56 AOT fans are like wtf

  • ayy lmao
    ayy lmao

    Wroetoshaw reading smut fanfiction LMAOAO

  • chris egan
    chris egan

    Banging as usual

  • Matias Moore
    Matias Moore

    why is harry so unsure about everything lol😂

  • harry gregory
    harry gregory

    Is Harry just wearing pants

  • whitneyd19
    whitneyd19

    i love u harry, but those yeezies are crap plz throw them away

  • Caleb Veeneman
    Caleb Veeneman

    so bad jk not jk

  • lol cream
    lol cream

    I’m watching you for 7 years 👌🏽🤟🏽

  • SR Music KH
    SR Music KH

    Cambodia is My country

  • Grant Bommer
    Grant Bommer

    I love the btch lasagna track in the back of the video

  • katerina kosarina
    katerina kosarina

    Let’s get W2S a Wikipedia:)

  • Fewtein
    Fewtein

    Mans just called Muslim a language

  • Jack Dempsey
    Jack Dempsey

    Well Harry I'm glad you didn't cheat on your girlfriend

  • bocoy noiu
    bocoy noiu

    google: is harry from the sidemen single harry: no wait, is there something we don't know???

  • Niamh And Izzy
    Niamh And Izzy

    I can become the reason your not single pleaseeeeee

  • Rudro
    Rudro

    As a Bangladeshi, I'd love you to visit my country!!!

  • Charlie Smith
    Charlie Smith

    We need to make one is Harry from the sidemen a nazi

  • -Kimur- Justwatches
    -Kimur- Justwatches

    Looks like pewdiepie is following Harry. First pewds copy Harry and tries singing “dragostea din tei”, and now pewds google himself after seeing this

    • bocoy noiu
      bocoy noiu

      Voice crack🤣 6:50

  • cb
    cb

    then yeezys are maximum clapped

    • cb
      cb

      them*

  • Megan W
    Megan W

    I defo think they’re clapped shoes😂😂

  • Aaron walsh
    Aaron walsh

    Your a millionaire

  • Hayden Redmill
    Hayden Redmill

    The shoes are disgusting

  • jonki leshi
    jonki leshi

    The mammoth female undesirably return because taxi briefly release an a industrious advice. first, rhetorical tuba

  • Omar Ahmed
    Omar Ahmed

    Why does Harry remind me of Boris sometimes 😂

  • Anton Seiffert
    Anton Seiffert

    TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK TALK

  • ceerw buty
    ceerw buty

    google: is harry from the sidemen single harry: no wait, is there something we don't know???

  • H3yBrudd3r
    H3yBrudd3r

    Those Yeezys looks like Lil Nas X got to heaven. Those shoes were not meant to be...

  • H3yBrudd3r
    H3yBrudd3r

    W2S always finds new ways to get free money. Old video ideas = free money

    • ceerw buty
      ceerw buty

      okay??? why bitch lasagne on the background?

  • stubbyonethumb you should just pop two tea bags in
    stubbyonethumb you should just pop two tea bags in

    Those shoes are fucking grim

  • Heather Benjamin
    Heather Benjamin

    this looked soooo weird

  • Kyle shields
    Kyle shields

    I feel bad how he kept most of the relationship questions

  • Ethan 123
    Ethan 123

    Voice crack🤣 6:50

  • Football Messiah
    Football Messiah

    5:00 "does levi and eren die"

  • Ging Gamer
    Ging Gamer

    CLAPPED

  • Spam To death
    Spam To death

    Hmm seems spammy

  • asioe kiou
    asioe kiou

    google: is harry from the sidemen single harry: no wait, is there something we don't know???

  • Meerah Sharifuddin
    Meerah Sharifuddin

    Oh wow a single millionaire.... hi 👀

  • Kingo Lee
    Kingo Lee

    1:50 “gimme the fkn money”

    • asioe kiou
      asioe kiou

      Is harry fro the sidemen on drugs? 'Not currently'👀

  • Fa De
    Fa De

    people think ur autistic because u always scream im autistic

  • Kerem Gunduz
    Kerem Gunduz

    There is a god

  • Kenzie Everett
    Kenzie Everett

    Harry discovering Wattpad has made my day😂

  • Advik Ajitsaria
    Advik Ajitsaria

    every other youtuber: this wouldn't be possible without you Harry: Gimme dat fuckin money

  • ninja max
    ninja max

    harry

  • patricus the great
    patricus the great

    okay??? why bitch lasagne on the background?

  • W2s3 3
    W2s3 3

    Why are they do we’re D o nside but there fine

  • Holly Setchfield
    Holly Setchfield

    'fair play if you are' autistic I am DEAD hahahahaah

  • JUST JJ
    JUST JJ

    1:52 hahaha

  • Pranway Joshi
    Pranway Joshi

    big up vik

  • Memento Mori
    Memento Mori

    I remember back in the day when youtubers would deny being millionaires or avoid the question. They don’t care anymore lmao

  • xSnelling97
    xSnelling97

    Can confirm. The shoes are clapped.

  • Ella Hendo
    Ella Hendo

    in the least offensive way possible harry you speak like boris johnson hahaahha

  • Chicken Army
    Chicken Army

    This is the chicken army!!

  • Max Sivo
    Max Sivo

    The flagrant congo rarely mix because spring ontogenically spoil with a straight mass. miniature, perpetual income

  • jack williams
    jack williams

    Is harry fro the sidemen on drugs? 'Not currently'👀

  • Rock girl
    Rock girl

    “Gimme the facking money” had me 😭😭😭

  • Daniel Ledan
    Daniel Ledan

    32-0

  • sudarshan suresh
    sudarshan suresh

    the bitch lasagna bg music tho

  • Brancito
    Brancito

    Why u saying "Bangladesh" like that

    • Rock girl
      Rock girl

      this one of the funniest guys "geeve me de money"

  • Anush V
    Anush V

    Harry's Fun Facts are back and so is he!

  • Gina Shaw
    Gina Shaw

    hes not addicted to drugs he just luvs them lol

  • bssni touir
    bssni touir

    “I look young here” “I need a trim here” “And my brother looks fat here” 🤣🤣🤣

  • ANONYMOUS 69
    ANONYMOUS 69

    Why does harry give me boris johnson vibes

  • B Nada
    B Nada

    ‘does deji have kids’ ‘does the dog die’ 🙃

    • bssni touir
      bssni touir

      is w2s channel still a thing cant find it

  • Flavian Anton
    Flavian Anton

    He's not autistic, but he has Dissociative identity disorder as W2S dosent have a girlfriend, but Harry from Sidemen does have one...

  • Rahat Rahman
    Rahat Rahman

    8:50 so Allah is God he is one when we say there is no god but Allah we are saying no one is God except for Allah Eg. The bible says Jesus is the son of God We are saying that Allah has no son no daughter no parents nothing he is just God

    • Dan Merrick
      Dan Merrick

      When Jesus proclaimed He was the Son of God, He isn’t claiming to be some kind of separate offspring from the Father, but is instead claiming to be of the same essence of God. During the time of Christ’s ministry the Jewish leaders knew exactly what He was saying. They didn’t think He was claiming God had a wife and then produced a child with her, but instead they recognised that when Jesus claimed to be the Divine “Son of God” He was claiming to be equal with God, for example read John 5:18. When you read the New Testament you must read it from the viewpoint of a person living in the time of Jesus. Btw, Christian’s don’t believe in 3 gods, but instead believe that God is One in Being but exists eternally as Three Persons, which is clearly found in scripture.

  • Yooo Wassup
    Yooo Wassup

    I love how he is uncertain about everything he said even things he should be sure about

  • Siraaj Uddin
    Siraaj Uddin

    8:51 Harry😂😂😂

  • benj6110 benj6110
    benj6110 benj6110

    1:55 when its ur birthday...

  • Sickness Videos
    Sickness Videos

    Yes he is

  • Talar
    Talar

    those shoes are horrendous

  • Katherinne King
    Katherinne King

    I think ppl are searching up if harry is autistic bc of jj yelling “AHHH IM AUTISTIC” in the 20 vs 1 harry edition💀💀

  • foopyu nooui
    foopyu nooui

    Harry : saying he is single hopefully not forever Me : I volunteer as tribute

  • israel nkusi
    israel nkusi

    this one of the funniest guys "geeve me de money"

  • Alex Goulden
    Alex Goulden

    I dropped my phone on my face

  • Dylan Simons
    Dylan Simons

    is harry non binary, no but i may wake up and something may have gone horribly wrong lol he just keeps digging himslef into a deeper hole

    • foopyu nooui
      foopyu nooui

      Does Deji have kids?

  • Brian siara
    Brian siara

    everytime W2S : "I think so "

  • Clark ias
    Clark ias

    4:35 “does deji have kids” I’m dead 💀

  • TSR
    TSR

    harry is different at geoguessr

  • TKM
    TKM

    is w2s channel still a thing cant find it

  • Owen price
    Owen price

    #w2simon is real

  • Poppy Goodyear
    Poppy Goodyear

    Clapped Yeezys

  • parkez
    parkez

    what religion are you???????????????????????????

  • Mx /جاسم
    Mx /جاسم

    Harry when you said i dont figured god thing look a i dont want to force you because its not good for me or religions an muslim i am muslim and 1400 years ago it was written there was a sea that has half salty and half clear so how do god know if theres sea like so ya sorry but iam not forcing

  • mystery guest
    mystery guest

    Harry: "I have mild autism." Also Harry: "Why does everyone think I have autism?"

  • REXO Aaselk
    REXO Aaselk

    Is w2s millionare He be like ya no prob

  • burhanul islam
    burhanul islam

    ya come to bangladesh i live here lol im muslim as well

  • Bolia Fops
    Bolia Fops

    When he said ‘nothing against the Muslims’ he sounded like Boris Johnson

  • Snigdho Plays
    Snigdho Plays

    I am Muslim And Bangladeshian

  • tahera khan
    tahera khan

    Omg yes he is gonna come to Bangladesh yesss my dream came true.

  • S1 F
    S1 F

    Does Deji have kids?

    • Bolia Fops
      Bolia Fops

      W2S: "You can smell my hair if you come near me" Me: erm, sure?

Faqja Tjeter
W2S NEW HOUSE TOUR
11:58
4,6 mln