Billie Eilish: Same Interview, The Fourth Year (Teaser #1) | Vanity Fair
00:45
5,339,325
Reddit
Same interview. Same hair color. New year. Billie Eilish will be back soon.
Still haven’t subscribed to Vanity Fair on ALgone? ►► bit.ly/2z6Ya9M

ABOUT VANITY FAIR
Arts and entertainment, business and media, politics, and world affairs-Vanity Fair’s features and exclusive videos capture the people, places, and ideas that define modern culture.
Billie Eilish: Same Interview, The Fourth Year (Teaser #1) | Vanity Fair

Komente
  • Muhammad Muhammad
    Muhammad Muhammad

    BILLY ♡💋

  • Shania Lauren
    Shania Lauren

    Where is it! And when !

  • Brendan Bernales
    Brendan Bernales

    0:21 *That Aged Like Fine Wine ...*

  • sweven
    sweven

    when is the interview gonna be out tho 👁👄👁

  • Billieeilish editz !
    Billieeilish editz !

    It's so amazing how happy she has gotten throughout the years, I love her so much 🥺

  • Francesca
    Francesca

    27th November 😩 can you please hurry and post

  • Naveed Khan
    Naveed Khan

    Crush😍

  • may Chen
    may Chen

    Me: watching the old interviews waiting for this to come

  • lol xd
    lol xd

    0:22 me when I saw billie posting on instagram

  • Sue Ann
    Sue Ann

    how many followers do u have on instagram ? uHhhH 70.3 miLliOnN ,?

  • random edits_srk
    random edits_srk

    nononono you can't leave me like thatt😭😭

  • SS HAIRR
    SS HAIRR

    Waiting patiently.

  • Puditha Crunch
    Puditha Crunch

    When’s this thing coming out ?!

  • Millie Bruder
    Millie Bruder

    Woah it’s literally been 3 years since the second one came out (when I started to like Billie) and I literally remember it saying “Posted: 2 weeks ago” like wth and now it’s says 3 years, that is just so crazy to me??

  • listenbefore I choke
    listenbefore I choke

    CANT FREAKIN WAIIITTTTTT

  • feeryal faris
    feeryal faris

    It's already a month yall.. post it now 😓✋🏻

  • Hui Carman
    Hui Carman

    the forth year!!!

  • Nam Phan Hai
    Nam Phan Hai

    What is the soundtrack and the end of the Video?

  • Adrus
    Adrus

    it's already a month ;(

  • lindsay Conners
    lindsay Conners

    Girl where is it at

  • Esteban Zumba
    Esteban Zumba

    When she says “I never thought I’d be 18” 🥺🥺

  • Elif Özdemir
    Elif Özdemir

    😭😪😥💓💓💓

  • Ruhi Patel
    Ruhi Patel

    Bruh she’s gonna look back at this and remember everything about 2020 as COVID

  • Ankit Kullu
    Ankit Kullu

    Hey give me link for background music

  • Daniel Alejandro Martinez
    Daniel Alejandro Martinez

    YAAAAAS

  • Chris Parmar XA
    Chris Parmar XA

    Ooo first you look like my mom ..real ..but it's 18

  • Danielle Christine
    Danielle Christine

    Deep voice

  • studio records
    studio records

    Yea so glad that you did another one of this I think that you should keep doing these absolutely amazing to look back on

  • Melisa Yilmaz
    Melisa Yilmaz

    Im waitin

  • Brooklyn B.
    Brooklyn B.

    has it even been a full year since the last??

  • Mila Adamaris
    Mila Adamaris

    ITS COMING OUT TODAYYYY ITS NOV 25

  • Shubh Hindi Gaming
    Shubh Hindi Gaming

    When are going to post the whole thing.... That's disappointing and annoying.... When I everytime come to check whether it's out..

  • Zayna Mirza
    Zayna Mirza

    she always cringes at her past self 0-0

  • Andriana Skouloudi
    Andriana Skouloudi

    Bruh this shouldn’t even take that long WE NEED THE INTERVIEW

  • Account_Deleted
    Account_Deleted

    is no one talking about how her hair is on fleek-

  • Sierra H
    Sierra H

    There’s gonna be like 20 interviews at some point lol but I’m not complaining

  • Aksha Raj
    Aksha Raj

    She looks so beautiful

  • Yesenia
    Yesenia

    Pov your checking if it’s posted yet

  • Leader.r6
    Leader.r6

    احله سلسله

  • Ban Oday
    Ban Oday

    Its been among posy it already T-T

  • Hannah Norman
    Hannah Norman

    so what date do they actually make the interview. im honestly asking stilll love the intervies :)

    • Victorian Deviant
      Victorian Deviant

      October 18th they record them :)

  • Random ASMR
    Random ASMR

    Seriously doing teasers on an interview

  • Northwoods Peach Tree
    Northwoods Peach Tree

    check out my awesome vids :)

  • Artic foxx11
    Artic foxx11

    Aaaargh!!! November 30th seems like forever!!! We have less than a week(today's the 24 th)

  • AlexETN
    AlexETN

    ITS TOMMOROW

  • n e x u s
    n e x u s

    this my 20th time watching this thinking it's the actual interview

  • Kudzee Rivelle Lives
    Kudzee Rivelle Lives

    So cool.

  • Kelly Cooke
    Kelly Cooke

    How have you still not posted this video 😩😩😩😩😩😩😩

  • Cabra 06
    Cabra 06

    First thing I noticed:only year the hair doesn't change

  • Y A S M E E N
    Y A S M E E N

    POST IT

  • Ayushi Sharma
    Ayushi Sharma

    For all those who are checking again and again if they have posted the interview or not At the end it is clearly written that they will post it on 30th of November

  • No uploading Just watching
    No uploading Just watching

    I WAS LITERALLY WATCHING YEAR THREE AND HERE WE ARE

  • Emjay Lunar
    Emjay Lunar

    Hey, it's me again. I just want to know.. WHERE'S THE VIDEO?? in the most polite way. I mean it's okay. Take your time, but can you at least give us more teasers??

  • Tanushri Khandare
    Tanushri Khandare

    Im so happy for her as well as me to watch another yr.

  • So Yeah No
    So Yeah No

    BRUH UPLOAD ITS ALREADY ALMOST DECEMBER

  • Charmaine Williams
    Charmaine Williams

    🙄 we’re waiting!

  • Shekinah Fajel
    Shekinah Fajel

    Bruhh u need to post it, I always check and keep on getting disappointed ☹️

  • Ingrid Montalvo
    Ingrid Montalvo

    This is my favvvvvv

  • * XxfirefliezxX *
    * XxfirefliezxX *

    "my name is billie eilish" "My NaMe Is BiLlIe EiLiSh" "MY NAME IS BILLIE EILISH" "M Y N A M E I S B I L L I E E I L I S H"

  • killua
    killua

    this is insane

  • Alexis Cariddi
    Alexis Cariddi

    BILLIE BE HITTIN DIFFERENT IN THIS

  • _Draco _Malfoy
    _Draco _Malfoy

    Post it pleaseeee omgggg

  • Yalda_mirshahi
    Yalda_mirshahi

    btw the acual full video is going to be posted on November 30th 2020, coming back every day until it uploads.] day 1

  • Adrian Schoensted
    Adrian Schoensted

    I had no clue Billie was my age. She just seems so much older.

  • Emilie Blefari
    Emilie Blefari

    cant wait

  • Divine Zeal
    Divine Zeal

    Same hair

  • kendall alexandra
    kendall alexandra

    she is soo pretty i cant even 😌🤚

  • Julia Batista
    Julia Batista

    how beautiful reacting your last video 👏

  • plutøツ
    plutøツ

    The sad thing is I’ve watched this every year this is on my calendar 😂

  • king ma
    king ma

    whenn plzzzz give us the dayy

  • 欧阳星辰
    欧阳星辰

    anyone could tell me the background music????sounds nice

  • Silvia Carter
    Silvia Carter

    POV: your seriously annoyed it’s taking so long but you’re willing to wait for some quality content of Billie.

  • Morgan Brzezinski
    Morgan Brzezinski

    im sorry but that background music is so deep 😭

  • Nermin Musa
    Nermin Musa

    UMM WHERE IS THE INTERVIEW

  • Darshan Patil
    Darshan Patil

    Uts 2020 dude and Billie elish subs were 40M in 2019 and now it's 36M

  • Emily Sutton
    Emily Sutton

    Bro if y’all don’t post this soon I might have a meltdown lmfao I’ve been waiting for what seems like forever for this update but it’s really only been a year 🤣 like I need to see the progression of this amazing young woman

  • Juno Jang
    Juno Jang

    I love you billie!!! xDDDD

  • Cassandra Garcia
    Cassandra Garcia

    She looks happier lowkey

  • holy pooperss
    holy pooperss

    bruh after this i don't know why but i had to rewatch all of the past vids am I the only one

  • — Lad
    — Lad

    DUDE I SAW THE 2019 ONE YESTERDAY

  • James
    James

    This doesn't need a trailer.

  • Dizon Dionela
    Dizon Dionela

    Here we go AGAIN!

  • Nitzan G
    Nitzan G

    4th year of Billie Eilish cringing at herself despite talking rather mature even for her present age.

  • Stef van der Heijden
    Stef van der Heijden

    Love this

  • Rock girl
    Rock girl

    Billie in 2019: What’s gonna be different ? Covid 19: Ok so let me introduce myself 😏

  • Sevval
    Sevval

    Can someone pleaseeeeee tell me where I can find this version of her song

  • Money man rich64
    Money man rich64

    i love you billllieeee

  • Priya Personal 2
    Priya Personal 2

    was waiting

  • Hayley Auyang
    Hayley Auyang

    billie when shes 80: hi my name is Billie Eilish

    • Rock girl
      Rock girl

      She is so beautiful

  • Abbie Jeffrey
    Abbie Jeffrey

    im back again and its still not posted:(

  • Emma Kadastik
    Emma Kadastik

    MY NAME IS BILLIE EILISH MY NAME IS BILLIE EILISH MY NAME IS BILLIE EILISH

  • CURT JUSTIN
    CURT JUSTIN

    I have accepted the things that i cannot change well i changed the things that i cannot accept Ahww

  • JermDawg Millionaire
    JermDawg Millionaire

    I know the song but what version is that in the background 😳

    • JermDawg Millionaire
      JermDawg Millionaire

      Like who did the cover

  • shiplabi
    shiplabi

    Yeah she is so overrated

    • Young ma
      Young ma

      lol but yet u still clicked on this video? 🤣🤣 ur mad cuz me n u both know she got a WHOLEE CAREER AHEAD of her n shes only 18 😭 i also think her 60 or 70 million followers on ig disagree as well as how shes one of the most listened artists on spotify but if u say shes overrated lol go ahead n think that

  • Sarah Rotheker
    Sarah Rotheker

    I can not waittt omgggg

  • Believer In Allah
    Believer In Allah

    I CALL YOU TO LEARN ABOUT ISLAM BEFORE ITS TOO LATE. LISTEN TO THE QURAN: algone.info/slow/video/nbKvuaKnsKenrKc SIGNS OF THE END OF TIME: algone.info/slow/video/q3uwzK2sfZx42Xk

  • fernanda Romero solis
    fernanda Romero solis

    COMO PASA EL TIEMPO DIOOOOOOOOOOS.

  • Eli GB
    Eli GB

    Can believe it's the fourth year already I remember watching the fourth one like it was four years ago!! Oh wait it was lol

  • Julie Styles ✓
    Julie Styles ✓

    AHHHHHHH YES BILLS

  • petar jakimovski
    petar jakimovski

    Cmooon guyyss, enough is enough POST IT ALREADY... LIKE If you agree!!!!

Faqja Tjeter