Ariana Grande, The Weeknd - off the table (audio)
17,397,392
Reddit
The official audio “off the table” ft. The Weeknd by Ariana Grande. Listen \u0026 download Positions (the album) here: arianagrande.lnk.to/positions

►Subscribe to Ariana Grande: arianagrande.lnk.to/subscribe

►Shop Exclusive Merch: arianagrande.lnk.to/shop

►Follow Ariana Grande:
www.arianagrande.com
instagram.com/arianagrande
twitter.com/arianagrande
facebook.com/arianagrande

Official “off the table featuring The Weeknd” Lyrics:

Will I ever love the same way again?
Will I ever love somebody like the way I did you?
Never thought you’d be so damn hard to replace
I swear it don’t need to be this way
If I cant have you, is love completely off the table?

Do I sit this one out and wait for the next life?
Am I too cold, am I not nice?
Might not be quite yet healed already
Should I be going too steady
But I just wanna know is love completely off the table

Will you be there?
Can I still love you? (can I, can I?)
Not yet healed already (not ready)
Should I be going too steady (too steady)
Just wanna know is love completely off the table

I’ll wait for you, even though it always feels like I’ll be number two
To someone you can’t hold anymore
If you let me in, I’m ready to give you what I couldn’t before
‘Cause I got you girl, let me help you through it
You’re trying to fill that void with a couple boys
I can see right through it

I’ll wait for you, even though it always feels like I’ll be number two
To someone you can’t hold anymore
If you let me in, I’m ready to give you what I couldn’t before
Cause I got you girl, let me help you through it
You’re trying to fill the void with a couple boys
I can see right through it

I can love you harder than I did before
Was in a dark place back then, I was toxic and then I was toxic to someone else
I was haunted by the hills, oh yeah
I couldn’t give you my all, but I will
If you let me in your arms
If you let me in your heart
I don’t think that love’s completely off the table

Will you be there? (Yes I will be there for ya)
Can I still love you? (can I, can I?)
Not yet healed already (not ready)
Should I be going too steady (too steady)
Just wanna know is love completely off the table

So can you hold me?
If I let you can you prove it to me?
‘Cause I need you to calm me down babe
Gotta get out of my head
Trying to be here from this bed
Just wanna know, just wanna know know know babe

Can you touch it like you believe in it, baby?
Let me think you never gonna leave on me, baby
‘Cause I aint her and you aint him thankfully
But it’s gon be hard to let someone else in again babe

Will you be there? (I’ll still wait, I’ll still wait for ya baby)
Can I still love you?
Not yet healed already (not ready)
Should I be going too steady (no, no, no)
Just wanna know is love completely off the table

I swear, I swear
I will wait for yah whenever you need




Music video by Ariana Grande, The Weeknd performing off the table (Audio). © 2020 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.

vevo.ly/4lWtcv

Komente
  • Rosie
    Rosie

    we need a performance of this

  • Rosie
    Rosie

    underrated

  • Ariana Grande
    Ariana Grande

    algone.info/slow/video/rqPVv6poo6CrzoU❤️❤️❤️❤️

  • Ariana Grande
    Ariana Grande

    algone.info/slow/video/rqPVv6poo6CrzoU❤️❤️❤️❤️

  • Fwoggoo Fwoggoo
    Fwoggoo Fwoggoo

    This song hits different when ur out of a toxic relationship but still love them

  • ss
    ss

    جميله.

  • Pedro Homem
    Pedro Homem

    The way Abel ate this up

  • kim brk
    kim brk

    there's no feelings in your songs anymore ! so Fing dry !!!

  • Ariana Grande
    Ariana Grande

    algone.info/slow/video/rqPVv6poo6CrzoU❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Ariana Grande
    Ariana Grande

    algone.info/slow/video/rqPVv6poo6CrzoU❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Martina 12
    Martina 12

    the production bitch, this is insane

  • Joshua Vivas
    Joshua Vivas

    this hit diff ugh

  • una persona
    una persona

    if you are a true arianator/barb you will read this and won't ignore this message side to side is closed to 2 billion it can be the first female collab to reach that but a song called sin pijama is also a female collab and predicted to reach 2 billion before side to side so arianators y barbz must work together to get this song to 2 billion ASAP and make it the first female collab to reach it please copy and paste to spread the word

  • Misbah Saputra
    Misbah Saputra

    I've always dreaming about Ariana and Abel doing this song live. Can you imagine the vocals? The harmony. I'm weak just thinking about it.

  • Brian Rojas Ochoa
    Brian Rojas Ochoa

    ariana grande es la mejor

  • ilaria bianco
    ilaria bianco

    Ariana and TheWeeknd are perfect together♥️💖

  • Trisha Mondejar
    Trisha Mondejar

    0:36

  • Ersage18
    Ersage18

    Me encantaaaa

  • Romeo Anunciado Jr.
    Romeo Anunciado Jr.

    Will I ever love the same way again? Will I ever love somebody like the way I did you? Never thought you'd be so damn hard to replace I swear it don't mean to be this way If I can't have you, is love completely off the table? Do I sit this one out and wait for the next life? Am I too cold, am I not nice? Might not be quite yet healed already Should I be going too steady But I just wanna know, is love completely off the table? Will you be there? Can I still love you? (Can I, can I?) Not yet healed already (Not ready) Should I be going too steady (Too steady) Just wanna know, is love completely off the table? I'll wait for you, even though it always feels like I'll be number two To someone you can't hold anymore If you let me in, I'm ready to give you what I couldn't before 'Cause I got you girl, let me help you through it You're trying to fill the void with a couple boys I can see right through it I can love you harder than I did before Was in a dark place back then, I was toxic and then I was toxic to someone else I was haunted by the hills, oh yeah I couldn't give you my all, but I will If you let me in your arms If you let me in your heart I don't think that love's completely off the table Will you be there? (Yes, I will be there for ya) Can I still love you? (Yes, I been hurt before, before) Not yet healed already (Not ready) Should I be going too steady (Too steady) Just wanna know, is love completely off the table? So can you hold me? If I let you, can you prove it to me? 'Cause I need you to calm me down, babe Gotta get out of my head Trying to be here from this bed Just wanna know, just wanna know know know, baby Can you touch it like you believe in it, baby? Let me think you never gonna leave on me, baby 'Cause I ain't her and you ain't him thankfully But it's gon' be hard to let someone else in again, babe Will you be there? Will you be there? (I'll still wait, I'll still wait for you baby) Can I still love you? Not yet healed already (Not ready) Should I be going too steady (No, no, no) Just wanna know, is love completely off the table? I swear, I swear I will wait for you whenever you need Ooh-ooh

  • Esmeralda Beltre Rosario
    Esmeralda Beltre Rosario

    I'm in love with this song

  • Aziza Elawami
    Aziza Elawami

    omfg where the heck is her grammy ?!

  • thoughtsof wisdom12
    thoughtsof wisdom12

    I personally think this song is about Ariana and Abel because all the references is there. They both look so happy together when they perform.

  • Nafeesa Vibez
    Nafeesa Vibez

  • abeelis546
    abeelis546

    ari x abel >>>>>

  • Guilherme calixto
    Guilherme calixto

    Omgg

  • Julia Mielnicka
    Julia Mielnicka

    Ariana and the weekend is the best friendship🤍🥺

  • Tyrel Blaxis
    Tyrel Blaxis

    I am literally obsess with this run at 0:47, this low is oustanding.

  • GABRIELA VILLEGAS CANCHOLA
    GABRIELA VILLEGAS CANCHOLA

    Only one word... *MASTERPIECE*

  • GABRIELA VILLEGAS CANCHOLA
    GABRIELA VILLEGAS CANCHOLA

    La amoooo

  • Gaberea1
    Gaberea1

    UNDER RATED COLLAB OF YEAR GOES TO !!!#

  • Zacarías Flores
    Zacarías Flores

    Argentina 🇦🇷

  • Everything Taylored
    Everything Taylored

    still my favorite omg

  • Thata que ama Now United
    Thata que ama Now United

    BR: 0:36 “VAI CARAÏ”

    • GABRIELA VILLEGAS CANCHOLA
      GABRIELA VILLEGAS CANCHOLA

      HAHAHA yes

  • Maria Kouba
    Maria Kouba

    I love you so much ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ 😘😘😘the song very beautiful

  • Maria Kouba
    Maria Kouba

    Ho my god ariiiiiiii ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • dul khab
    dul khab

    Save your tears for another day :)

  • Hong Eng Low
    Hong Eng Low

    BTW, this song is about mac

  • Marcus #6079
    Marcus #6079

    We need a music video

  • Amber Plair
    Amber Plair

    Want to see them perform this live like iheart. This song is so fire!!

  • Andrew Andrew
    Andrew Andrew

    Am I the only one who prefer this song to the remix of SYT?

  • Ash'ar Naumaan Hassan
    Ash'ar Naumaan Hassan

    Plz make the music video about this song

  • Stacie Eley
    Stacie Eley

    Both amazing music artists 🤍

  • mario muro
    mario muro

    la mejor canción de positions 🥺

  • MARSHELLA BEATRICE M
    MARSHELLA BEATRICE M

    Another masterpiece. I'm obbesed 🥺

  • AvionAssassin
    AvionAssassin

    🤩😶‍🌫️

  • Ma. Angeline Gomez
    Ma. Angeline Gomez

    after watching zach sang interview I literally listened to every song on the position album.. This song mostly stroke my heart. It is beautifully written and sang.. It is a sad but lovely at the same time. Never been to a relationship but I felt like in that position. omg !

  • Reshma s.r
    Reshma s.r

    We want a video version of this song.

  • Raw Cookie Dough
    Raw Cookie Dough

    Me not knowing the weekend was in this: *HOLY SATURDAY AND SUNDAY-*

  • elle
    elle

    it's been 7 months and im still so addicted

  • yess vaz
    yess vaz

    Ily

  • taevunyy
    taevunyy

    I just realized the intro sounds like the Female Interlude in Dangerous Woman Tour.. LOL

  • zara rehman
    zara rehman

    the weeknd and ariana grande collabs are the best thing that has ever happened to the music industry

  • ♡ Azraelle
    ♡ Azraelle

    These two can't disappoint... I'm proud of them. ❤

  • Gabriel Perez
    Gabriel Perez

    UNDERRATED COLLAB

  • Michelle Martins
    Michelle Martins

    Sounds like angels 💕😌

  • Michelle Martins
    Michelle Martins

    Their voices are so good together 😍💖💕😌

  • anushka
    anushka

    Ariana: Love me harder Weekend: I could love u harder than I did before😂😂♥️♥️

  • Bit Coin
    Bit Coin

    Really? You searched "Weekend off". Wrong. I'm 2 steps ahead of you.

  • • SilentWolfie •
    • SilentWolfie •

    I swear, Ariana and the weeknd making songs turn out to be the best, All the time.

  • Angel Jair
    Angel Jair

    2014: love me harder 2020: off the table 2021: save your tears WE NEED MORE SONGS!

  • Angel Jair
    Angel Jair

    aqui casual escuchando las colaboraciones de estos grandes artistas, URGE UN ALBUM JUNTOS!!

    • Dilan echevarria salgado
      Dilan echevarria salgado

      SIIIIII >:'V SERIA HERMOSO

  • Iris Yessilth
    Iris Yessilth

    Geez there voices go so good together 😭

  • გიგა ველთაური
    გიგა ველთაური

    ❤️‍🔥🔥❤️‍🔥🔥❤️‍🔥🔥❤️‍🔥🔥❤️‍🔥🔥❤️‍🔥

  • bpmivida
    bpmivida

    Ariana y the weeknd is are perfect

  • Golden Bravos
    Golden Bravos

    The Weeknd’s voice in this song is beyond me

  • Céline Martin
    Céline Martin

    This song just gives me chills and replace Love me Harder on my top 10 songs

  • Joseph Pimentel
    Joseph Pimentel

    Help

  • 𝕁𝕚𝕞𝕖𝕟𝕒 𝕊𝕒𝕣𝕒𝕚
    𝕁𝕚𝕞𝕖𝕟𝕒 𝕊𝕒𝕣𝕒𝕚

    2014 - Ariana: you gotta to love me harder 2020 - The Weeknd : I can love you harde 2021 - Save your tears

  • Multifandom Videos
    Multifandom Videos

    This song reminded me of Meredith Grey and Derek Shepherd from Grey's Anatomy and now I'm crying

  • Fatima Sabug
    Fatima Sabug

    abel and ariana knows their homework.. this song is fking good 😫😫

  • Cheryl Grande ♡
    Cheryl Grande ♡

    *reach views yuh* 10M ✔ 11M ✔ 12M ✔ 13M ✔ 14M ✔ 15M ✔ 16M ✔ 17M ✔ 18M ❌ 19M ❌ 20M ❌ *thank u, next*

    • Joel Radhakrishnan
      Joel Radhakrishnan

      😇

  • Theus Zzz
    Theus Zzz

    they should make more collabs

  • Theus Zzz
    Theus Zzz

    who's here after iHeartRadio?

  • Nazrin Abasova
    Nazrin Abasova

    Save your tears for another day 🤍

  • Paul Andrew Babia
    Paul Andrew Babia

    Who came here after watching Ari and The Weekend perform Save Your Tears Live at iHeartRadio Music Awards? 👇🏾

    • Nevaeh Robinson
      Nevaeh Robinson

      Me! 🤩

  • Eduardo Ferreira
    Eduardo Ferreira

    my favorite

  • Wiz Khalifa
    Wiz Khalifa

    This song and “Clover Cage - Ride or Die” are the only two things keeping me sane through these tough times. I just want to send love to everyone and I want everyone to know things will get better...We are in this together...I love you...🙏🏽🙏🏽

  • idk what to put here
    idk what to put here

    THE WHISTLE

  • idk what to put here
    idk what to put here

    Dying

  • idk what to put here
    idk what to put here

    I love this duo

  • idk what to put here
    idk what to put here

    Ariana and the weeknd are just magic

  • idk what to put here
    idk what to put here

    Ok this collab deserves the world

  • idk what to put here
    idk what to put here

    Obsessed w that omg

  • idk what to put here
    idk what to put here

    Love this

  • Daniel Hernandez
    Daniel Hernandez

    OMG I'm going to cry 💔

  • Gangiredla Sandeep Naidu
    Gangiredla Sandeep Naidu

    I think this is the best song of the album!!!

  • Ana Vitoria soares oliveria
    Ana Vitoria soares oliveria

    ARIANA GRANDE CANTORA

    • Ana Vitoria soares oliveria
      Ana Vitoria soares oliveria

      ARIANA GRANDE CANTORA que parece

  • Dino Nuggets
    Dino Nuggets

    0:18

  • Nishant Chowdhury
    Nishant Chowdhury

    Officially the most obsessed i've been with any of her songs. Also the 50th time i'm saying this.

    • new ninety nine
      new ninety nine

      Yesss ❤️🥺

    • Gizem
      Gizem

      algone.info/slow/video/rYmT3qCOjnd9onk ❤

  • José da cruz Francisco
    José da cruz Francisco

    1:20

  • José da cruz Francisco
    José da cruz Francisco

    @ Ariana Grande @ The Weekend

    • Gizem
      Gizem

      algone.info/slow/video/rYmT3qCOjnd9onk ❤

  • shirley 1234
    shirley 1234

    YA HAGAN UN ALBUM JUNTOSSS🤍

  • MY SAVIOR ANGEL WENDY
    MY SAVIOR ANGEL WENDY

    RELAX,CALM,SOFT,CHILLIN.💙

    • Gizem
      Gizem

      algone.info/slow/video/rYmT3qCOjnd9onk ❤

  • MY SAVIOR ANGEL WENDY
    MY SAVIOR ANGEL WENDY

    2014: Love me harder ♥️ 2020: off the table♥️ 2021: Save your tears remix♥️

  • Juliana Studies
    Juliana Studies

    i loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • Gizem
      Gizem

      algone.info/slow/video/rYmT3qCOjnd9onk ❤

  • Makayla
    Makayla

    Anybody else listening to this after hearing she married

    • Makayla
      Makayla

      @Gizem I love that song

    • Gizem
      Gizem

      algone.info/slow/video/rYmT3qCOjnd9onk ❤

  • candycoatedreams
    candycoatedreams

    The best part 2:52

  • Nest head
    Nest head

    we need to talk about this song more.

    • Gizem
      Gizem

      algone.info/slow/video/rYmT3qCOjnd9onk ❤

  • Menard P
    Menard P

    I love singing this song song with my daughter in the studio

  • nickianaswoo
    nickianaswoo

    top 5 from positions. a gem

    • Disney Remakes
      Disney Remakes

      spill bestie